top of page


Εδώδιμα κι... εποχιακά
Αναζήτηση


Δεν θα πω "καλό ταξίδι"...
Δεν θα πω το κοινότυπο «καλό ταξίδι» , ούτε το σπαραξικάρδιο «καλή αντάμωση», δεν θα πω τίποτε που τον απροσδόκητο αποχωρισμό να υποδηλώνει ή την βαθιά μου θλίψη να φανερώνει, δεν θα πω τίποτα που να μπορεί να πληγώσει πιο πολύ και να λυπήσει, όχι. Μόνο θα πω σ’ όλους, σ’ όλους εμάς, που μιλάμε, γράφουμε, θυμόμαστε, θαυμάζουμε κι εξάρουμε τον άνθρωπο, τη γυναίκα, την πολιτικό, να μην αφήσουμε από αύριο τον χρόνο να σύρει μαζί του στο χτες όλα αυτά τα συγκινητικά, αυθόρμητα κ

Βαγγέλης Βουτσινάκης
27 Οκτ 2021διαβάστηκε 2 λεπτά
bottom of page